mandag den 19. september 2011

dårlig blogger

Undskyld jeg har været så dårlig til at lave indlæg, her i den sidste stykke tid. jeg har bare haft travlt. I skolen skal min veninde Sarah og jeg lave en fysik report, tysk fremlæggelse, en engelsk stil og en dansk stil!!! FML! efter en laaaaang skole dag, og nogle meget lange lektie timer, tager jeg mig nu en velfortjent pause :-) Jeg vil nu tage et langt karbad med en masse bobler i hihi... ligsom i gamle dage (14 år), den gang man havde tid til det. Vi ses når jeg kommer op, det vil sige om 4 timer ;-)




//Hannah

3 kommentarer:

  1. kender det alt for godt! sidder selv og kæmper med en biologireport :)
    knus sarah (:
    http://sarah-keinicke.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Oorh jeg kan da prøve at opmuntre dig med at du/i har en mega fed blog og jeg følger dig/jer nu!!:-)

    Hvis du får tid er du meget velkommen til at kigge forbi min blog på www.adoreyourselfblog.blogspot.com
    Knus

    SvarSlet
  3. årh tusind tak. selvfølgelig smutter forbi med det samme

    SvarSlet